Pomoc
Wybrane usługi - Kody Abonenckie
Biling online i sprawdzanie stanu funduszy
Wybierz 0 9444 (cyfrę "0" wybieramy tylko w przypadku numeracji wewnętrznej).
Grupy przejmowania
Grupa przejmowania pozwala na przechwytywanie rozmów kierowanych do innych członków grupy za pomocą klawiatury telefonu.
- Aby przejąć losową rozmowę: *9
- Aby przejąć konkretną rozmowę: *8 XXX (gdzie X to alias numeru).
BCT - Przekazywanie połączeń bez zapowiedzi
Podczas rozmowy użytkownik wybierając *1 usłyszy sygnał dźwiękowy, po czym może wybrać numer, na który połączenie ma zostać przekazane. Numer musi być zakończony znakiem #.
ACT - Przekazywanie połączeń z zapowiedzią
Użytkownik A podczas rozmowy wybiera *2, następnie wybiera numer, na który połączenie ma zostać przekazane. Po zestawieniu połączenia użytkownik może skonsultować się i zdecydować o przekazaniu rozmowy.
Przekierowania połączeń
- Bezwarunkowe: *21*XXX# | Sprawdzenie: *#21# | Dezaktywacja: #21#
- Gdy linia zajęta: *67*XXX# | Sprawdzenie: *#67# | Dezaktywacja: #67#
- Gdy nie odbiera: *61*XXX# | Sprawdzenie: *#61# | Dezaktywacja: #61#
Odrzucanie połączeń anonimowych
Aktywacja: *28# | Sprawdzenie: *#28# | Dezaktywacja: #28#
Nagrywanie rozmów
Rozpoczęcie: *5# | Zatrzymanie: *#5# (Dostępne po konsultacji z działem sprzedaży).
TPC - Połączenia trójstronne
Użytkownik A dzwoni do abonenta B, po zestawieniu połączenia wybiera *0.
Użytkownik A wpisuje numer Abonenta C i kończy znakiem #. Po odebraniu przez abonenta C:
- Jeśli numer C nie odpowiada po 10 sekundach, powrót do rozmowy z abonentem B.
-
Jeśli abonent C odbierze, użytkownik A może:
- Zaakceptować konferencję trójstronną *3 – wszyscy razem rozmawiają.
- Odrzucić połączenie z abonentem C *# – powrót do rozmowy z abonentem B.
Abonent B lub C może się rozłączyć, a użytkownik A może dołączyć kolejnego abonenta C.
Jeżeli użytkownik A odłoży słuchawkę jako pierwszy, trójstronna konferencja zostaje zakończona.