Pomoc

Wybrane usługi - Kody Abonenckie

Biling online i sprawdzanie stanu funduszy

Wybierz 0 9444 (cyfrę "0" wybieramy tylko w przypadku numeracji wewnętrznej).

Grupy przejmowania

Grupa przejmowania pozwala na przechwytywanie rozmów kierowanych do innych członków grupy za pomocą klawiatury telefonu.

  • Aby przejąć losową rozmowę: *9
  • Aby przejąć konkretną rozmowę: *8 XXX (gdzie X to alias numeru).

BCT - Przekazywanie połączeń bez zapowiedzi

Podczas rozmowy użytkownik wybierając *1 usłyszy sygnał dźwiękowy, po czym może wybrać numer, na który połączenie ma zostać przekazane. Numer musi być zakończony znakiem #.

ACT - Przekazywanie połączeń z zapowiedzią

Użytkownik A podczas rozmowy wybiera *2, następnie wybiera numer, na który połączenie ma zostać przekazane. Po zestawieniu połączenia użytkownik może skonsultować się i zdecydować o przekazaniu rozmowy.

Przekierowania połączeń

  • Bezwarunkowe: *21*XXX# | Sprawdzenie: *#21# | Dezaktywacja: #21#
  • Gdy linia zajęta: *67*XXX# | Sprawdzenie: *#67# | Dezaktywacja: #67#
  • Gdy nie odbiera: *61*XXX# | Sprawdzenie: *#61# | Dezaktywacja: #61#

Odrzucanie połączeń anonimowych

Aktywacja: *28# | Sprawdzenie: *#28# | Dezaktywacja: #28#

Nagrywanie rozmów

Rozpoczęcie: *5# | Zatrzymanie: *#5# (Dostępne po konsultacji z działem sprzedaży).

TPC - Połączenia trójstronne

Użytkownik A dzwoni do abonenta B, po zestawieniu połączenia wybiera *0.

Użytkownik A wpisuje numer Abonenta C i kończy znakiem #. Po odebraniu przez abonenta C:

  • Jeśli numer C nie odpowiada po 10 sekundach, powrót do rozmowy z abonentem B.
  • Jeśli abonent C odbierze, użytkownik A może:
    • Zaakceptować konferencję trójstronną *3 – wszyscy razem rozmawiają.
    • Odrzucić połączenie z abonentem C *# – powrót do rozmowy z abonentem B.

Abonent B lub C może się rozłączyć, a użytkownik A może dołączyć kolejnego abonenta C.

Jeżeli użytkownik A odłoży słuchawkę jako pierwszy, trójstronna konferencja zostaje zakończona.