Funkcje PBX
Wirtualna Centrala Telefoniczna freePBX obsługuje wszystkie połączenia telefoniczne w firmie, z możliwością transferów i przekierowań, konfiguracji numerów, udostępnia bezpłatnie zapowiedzi głosowe IVR, fax2email, nagrywanie rozmów.
OBSŁUGA POŁĄCZEŃ WYCHODZĄCYCH I PRZYCHODZĄCYCH
Przekierowania połączeń do dowolnej lokalizacji, transfery połączeń do innego użytkownika bądź poza centralę telefoniczną, przejmowanie połączenia dzwoniącego na telefon, przy którym nikogo nie ma (ang. direct call pickup), funkcja „nie przeszkadzać”, wysyłka i odbiór faksów drogą elektroniczną, darmowe połączenia wewnątrz firmy i w sieci freePBX, współpraca z dowolnymi urządzeniami pracującymi w standardzie SIP.
ŁATWE ZARZĄDZANIE USŁUGĄ
Przyjazny dla użytkownika panel www do zarządzania usługą, definiowanie kont użytkowników z różnymi poziomami dostępu do danych, możliwość nagrywania i archiwizowania rozmów.
GRUPOWANIE NUMERÓW
Zebranie kilku użytkowników w ramach jednej grupy identyfikowanej wspólnym numerem (miejskim bądź wewnętrznym).
Połączenie telefoniczne na wspólny numer jest sygnalizowane następnie bądź w aparatach wszystkich członków grupy, bądź w aparacie wybranym według określonej strategii (zawsze pierwszy, następny, wszyscy).
KONFIGURACJA NUMERÓW
Ustawienia skróconych numerów wewnętrznych, tworzenie reguł blokowania numerów, ustawianie numeru dla połączeń wychodzących, zastrzeżenie prezentacji numeru dla połączeń wychodzących, integracja z istniejącymi numerami telefonicznymi.
RAPORTOWANIE
Generowanie billingów, statystyk i raportów.