Funkcje PBX

Wirtualna Centrala Telefoniczna freePBX, VoIP IP PBX

Wirtualna Centrala Telefoniczna freePBX obsługuje wszystkie połączenia telefoniczne w firmie, z możliwością transferów i przekierowań, konfiguracji numerów, udostępnia bezpłatnie zapowiedzi głosowe IVR, fax2email, nagrywanie rozmów.

 

OBSŁUGA POŁĄCZEŃ WYCHODZĄCYCH I PRZYCHODZĄCYCH

Przekierowania połączeń do dowolnej lokalizacji, transfery połączeń do innego użytkownika bądź poza centralę telefoniczną, przejmowanie połączenia dzwoniącego na telefon, przy którym nikogo nie ma (ang. direct call pickup), funkcja „nie przeszkadzać”, wysyłka i odbiór faksów drogą elektroniczną, darmowe połączenia wewnątrz firmy i w sieci freePBX, współpraca z dowolnymi urządzeniami pracującymi w standardzie SIP.

 

ŁATWE ZARZĄDZANIE USŁUGĄ

Przyjazny dla użytkownika panel www do zarządzania usługą, definiowanie kont użytkowników z różnymi poziomami dostępu do danych, możliwość nagrywania i archiwizowania rozmów.

 

GRUPOWANIE NUMERÓW

Zebranie kilku użytkowników w ramach jednej grupy identyfikowanej wspólnym numerem (miejskim bądź wewnętrznym).

Połączenie telefoniczne na wspólny numer jest sygnalizowane następnie bądź w aparatach wszystkich członków grupy, bądź w aparacie wybranym według określonej strategii (zawsze pierwszy, następny, wszyscy). 

 

KONFIGURACJA NUMERÓW

Ustawienia skróconych numerów wewnętrznych, tworzenie reguł blokowania numerów, ustawianie numeru dla połączeń wychodzących, zastrzeżenie prezentacji numeru dla połączeń wychodzących, integracja z istniejącymi numerami telefonicznymi. 

 

RAPORTOWANIE

Generowanie billingów, statystyk i raportów.