SoftPhone VoIP, Call WebRTC
Wirtualna Centrala Telefoniczna
Wirtualna Centrala Telefoniczna umożliwia odbieranie i przełączanie rozmów pomiędzy telefonami komórkowymi bez konieczności dostępu do sieci Internet i opcjonalnego oprogramowania typu SoftPhone.
Usługa freePBX na telefonach komórkowych
Klient dzwoni na firmowy numer stacjonarny ➝ zgłasza się IVR ➝ wybiera numer wewnętrzny ➝ freePBX przełącza rozmowę na służbowy telefon komórkowy ➝ użytkownik odbiera połączenie. Jeśli użytkownik chce przełączyć rozmowę na inny numer:
Jeśli pracownik, do którego przełączamy rozmowę, nie odbiera lub prowadzi inną rozmowę, wracamy do rozmówcy wybierając #, po czym ponownie możemy spróbować przekierować rozmowę wybierając *1 lub *2 + inny numer.
Wirtualna Centrala Telefoniczna freePBX zintegrowała się ze wszystkimi polskimi operatorami komórkowymi – przetestuj rozwiązanie w swojej firmie!
Polecamy:
ZoiPer – darmowa aplikacja na iOS, Android. Wersja bezpłatna umożliwia tylko dzwonienie i odbieranie połączeń.