SoftPhone VoIP, Call WebRTC

Wirtualna Centrala Telefoniczna

Wirtualna Centrala Telefoniczna

Wirtualna Centrala Telefoniczna umożliwia odbieranie i przełączanie rozmów pomiędzy telefonami komórkowymi bez konieczności dostępu do sieci Internet i opcjonalnego oprogramowania typu SoftPhone.

Usługa freePBX na telefonach komórkowych

Klient dzwoni na firmowy numer stacjonarny ➝ zgłasza się IVR ➝ wybiera numer wewnętrzny ➝ freePBX przełącza rozmowę na służbowy telefon komórkowy ➝ użytkownik odbiera połączenie. Jeśli użytkownik chce przełączyć rozmowę na inny numer:

*1  przełączenie bez zapowiedzi

*2 + numer + #  z zapowiedzią

Jeśli pracownik, do którego przełączamy rozmowę, nie odbiera lub prowadzi inną rozmowę, wracamy do rozmówcy wybierając #, po czym ponownie możemy spróbować przekierować rozmowę wybierając *1 lub *2 + inny numer.

Wirtualna Centrala Telefoniczna freePBX zintegrowała się ze wszystkimi polskimi operatorami komórkowymi – przetestuj rozwiązanie w swojej firmie!

Skontaktuj się z naszym działem handlowym

Polecamy:

ZoiPer – darmowa aplikacja na iOS, Android. Wersja bezpłatna umożliwia tylko dzwonienie i odbieranie połączeń.

Pobierz ZoiPer

Połączenia Głosowe - Voice Call

Połączenia Głosowe - Voice Call