SIP Trunk dostępny na telefonach GSM

SIP Trunk to usługa, która zastępuje tradycyjną telefonię cyfrową ISDN PRA lub BRA i poszerza funkcjonalność Wirtualnej Centrali Telefonicznej freePBX.

SIP Trunk umożliwia wielokanałową transmisję głosu za pośrednictwem protokołu SIP. Jest przeznaczony dla firm posiadających własną centralę telefoniczną.
Dzięki usłudze SIP Trunk możesz realizować wiele połączeń głosowych równocześnie poprzez tzw. wirtualny kanał (TRUNK)

 

Jakie zalety ma usługa SIP Trunk? Rozwijasz biznes bez nadmiernych kosztów

SIP Trunk oparty na Wirtualnej Centrali freePBX pozwala obniżyć cenę abonamentu nawet o 100% dlaczego tak dużo?

freePBX oferuje SIP Trunk bezpłatnie!

 

Posługujesz się dowolnym numerem firmowym
Usługa SIP Trunk umożliwia skierowanie całego ruchu przychodzącego na jeden numer firmowy. Prezentacja połączeń wychodzących poprzez SIP Trunk jest także możliwa z dowolnego przydzielonego numeru. Możesz przenieść bezpłatnie swój dotychczasowy numer stacjonarny do freePBX lub wykorzystać nowy numer. Dzięki temu Twoi klienci łatwo zapamiętają Twój numer firmowy, co ułatwi komunikację.

 

Korzystasz z numeru dowolnej strefy numeracyjnej
Nie ogranicza Cię lokalizacja Twojego biura. W usłudze SIP Trunk posłużysz się numeracją dowolnego regionu. A to zwiększa skuteczność dotarcia do klientów, którzy chętniej odbierają połączenia lokalne.
Jednocześnie numeracja z wielu lokalizacji buduje wizerunek Twojej firmy jako rozbudowanej, godnej zaufania organizacji.

 

Prowadzisz łatwiej komunikację międzynarodową
Jeśli prowadzisz działalność międzynarodową, w SIP Trunk korzystać możesz z numeru zagranicznego. Wszystkie połączenia międzynarodowe odbierzesz wtedy w jednym miejscu.
Numery telefonów z krajów docelowych nie narażają także klientów z zagranicy na dodatkowe koszty, ponieważ połączenia do Polski odbywa się według stawek dla połączeń lokalnych.

 

> Rozwijasz mobilność firmy
Z usługi SIP Trunk możesz korzystać na swoich telefonach komórkowych 
bez konieczności dostępu do Internetu i dodatkowego oprogramowania typu SoftPhone.

Praca zdalna nie stanowi już problemu. Konsultanci pracujący w terenie zawsze pozostaną w kontakcie z biurem.